Skip to main content Skip to search

Oferta

Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych w zakresie ewidencji księgowych oraz rozliczeń kadr i płac.

  • prowadzenie i przechowywanie ewidencji podatkowej i dokumentacji, do której zobowiązany jest podatnik
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych
  • nadzór nad terminami płatności zobowiązań
  • monitorowanie należności
  • prowadzenie i przechowywanie rejestrów VAT
  • sporządzanie deklaracji VAT
  • sporządzanie pism i reprezentacja Klienta w Urzędach
  • sporządzanie deklaracji i rozliczenia z ZUS w części dotyczącej właścicieli firmy oraz zatrudnionych pracowników
  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych i przechowywanie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • nadzór nad terminami płatności zobowiązań
  • monitorowanie należności
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzanie pism i reprezentacja Klienta w Urzędach
  • sporządzanie deklaracji i rozliczenia z ZUS w części dotyczącej właścicieli firmy oraz zatrudnionych pracowników
  • otwarcie ksiąg na dzień rozpoczęcia działalności
  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych, dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • nadzór nad terminami płatności zobowiązań
  • monitorowanie należności
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • opracowanie polityki rachunkowości
  • opracowanie zakładowego planu kont
  • zamknięcie roku
  • sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej
  • zakładanie, kompletowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji osobowej poszczególnych pracowników oraz innych dokumentów kadrowych
  • weryfikacja ewidencji czasu pracy poszczególnych pracowników
  • sporządzanie standardowej dokumentacji w chwili przyjęcia i po ustaniu stosunku pracy (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy)
  • sporządzanie umów zleceń / umów o dzieło
  • ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie ewidencji urlopu
  • prowadzenie zgłoszenia i wyrejestrowania pracowników do ZUS
  • prowadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na wstępne/okresowe/kontrolne badania lekarskie oraz szkoleń BHP